De Kunst Van Denken & De Rest

Holebi.info stelt Nederlands boek voor: over verblijf in psychiatrie en coming out als lesbi.

Fragment uit het boek
Er zijn dingen waar je niet over wilt praten. Het zit veilig in je hoofd. Je beschermt het. En wanneer er een stukje dreigt te ontsnappen, vervorm je het zorgvuldig. Zo zorgvuldig dat het niet meer jouw stukje is. Het is niet meer de waarheid. Althans, niet meer jouw waarheid. Zelfs nu ik dit schrijf, leidt mijn hand de pen naar woorden die niet de mijne zijn. En ik denk, ik ben er bijna zeker van, dat ik blij ben met deze sterke wil van mijn lichaam.
Al ben ik nu op een punt gekomen, dat dit gaat veranderen.

Wrikkend in jouw greep
Vloeit de zee haar golven weg
Met mijn kracht meegezogen
Het verdwijnt in vergetelheid
Het verzuim van mijn jeugd
Kan niet verholpen worden
Zolang het er nog is

Boek

Ruim 2000 meldingen van geweld in ziekenhuizen
Britse therapeuten bieden homogenezing
Psychische problemen rem op relaties

10 reacties»

  Update « Diversiteit in licht ! wrote @

[…] De Kunst Van Denken & De Rest Gemeenten verbeteren homobeleid oPEN hOUSE – holebi Maasland Brug versus tunnel Ho.Le.bi informatie T-shirts Logo voorbeelden Vind ik leuk:LikeWees de eerste om post te waarderen. […]

  Geweld zit in een klein hoekje « Diversiteit in licht ! wrote @

[…] zien seks als opgave De Kunst Van Denken & De Rest Homoseksualiteit & interculturele samenleving Vind ik leuk:LikeWees de eerste om post te […]

[…] De Kunst Van Denken & De Rest Nieuw: woordenboek voor bijsluiters Ruim 2000 meldingen van geweld in ziekenhuizen Vind ik leuk:LikeWees de eerste om post te waarderen. […]

[…] De Kunst Van Denken & De Rest Groeten uit Homofobië Kim De Gelder en de stemmen in zijn hoofd: dossier Psychose Vind ik leuk:LikeWees de eerste om post te waarderen. […]

[…] zonder gevoelens met vriend: 1 single op 3 doet het De Kunst Van Denken & De Rest Homo’s gevoelig voor seksmanipulatie Vind ik leuk:LikeWees de eerste om post te […]

[…] is seksistisch Nieuwsblad.be lanceert http://www.citysecrets.be: een gloednieuwe online stadsgids. De Kunst Van Denken & De Rest Vind ik leuk:LikeWees de eerste om post te […]

[…] De Kunst Van Denken & De Rest International Coming Out Day 2011 Gemeenten verbeteren homobeleid Vind ik leuk:LikeWees de eerste om post te waarderen. […]

[…] Niet te ver uit de kast De Kunst Van Denken & De Rest Negatieve reacties Vind ik leuk:LikeWees de eerste om post te […]

[…] vind het ei, win een boek! LGBT-rights: Niet te ver uit de kast De Kunst Van Denken & De Rest Vind ik leuk:LikeWees de eerste om post te […]

[…] De Kunst Van Denken & De Rest International Coming Out Day 2011 Groeten uit Homofobië Vind ik leuk:LikeWees de eerste om post te waarderen. […]


Geef een reactie

