Schoonmaak van grafstenen gestart

De aanloop naar Allerheiligen is het ideale moment om het graf van familieleden te poetsen. Niet iedereen kan dit zelf doen. Daarom organiseert het PWA dienstenbedrijf Maasmechelen ook nu weer de mogelijkheid voor alle inwoners om de grafsteen van hun dierbare overledenen te laten onderhouden.

Het zijn d’r alvast nu een heel pak minder… zie art. Bordjes van grafconsessies op kerkhof in … – Het Belang van Limburg & Maasmechelen – ‘Maasmechelen maakt overledenen dakloos’ – Hbvl … Mijn grootouders zijn d’r niet meer en ook mijn broer werd verwijderd.

In’t verleden had ik zo’n idee ivm beeldverwerking, om een digi-kerkhof…

Zo dacht ik ook aan een eindigheids-complex… een reuze regenscherm met baleinen als regengoten naar (t vijvertje en het symboliseert de Waterkringloop

Dan nog een volautomatisch kerkhof… zo’n robotic parkeren daarbij dacht ik aan ’t terrein nabij de brug van ’t kerkhof Eisden-dorp: Kolenmijn Limburg-Maaslaan

Maasmechelen deze holebi’s stigmatiseren? … 11 oktober was weer coming-out day, Maasmechelen kent alleen …Wendy was E314 níét aan het oversteken”
16-02-2009 – inmemoriam.be – Wendy Vanseer († 14/2/2009) Nu, van mij mag alvast Facebook naar M2-shopping en WordPress naar een buurthuis… In elk centrum een diversiteitscentrum.

Dood zijn kost geld
Tot 50 procent meer sterfgevallen
Kleurrijke begraafplaats

No comments yet»

Geef een reactie

