Prestigieuze kantoorgebouw van de mijn in Eisden

kantorencomplex dat in 1931 werd gebouwd in neoclassicistische barokstijl en beschermd als monument.

‘Het wordt een luxueus wellnesshotel dat zich richt op een specifiek segment van gasten die willen rusten er en kunnen rekenen op alle wellnessfaciliteiten.

Vijfsterrenhotel vol wellness in mijnkantoren

Eerst vernielen ze het prachtige “De Maasvallei” mbt “woensdag 10 maart 2010 Bouwvergunning voor Prana Resort” en “vr 30/04
Decathlon in Maasmechelen goed voor 120 jobs
“”<tov>”woensdag 16 december 2009 Zwembad” nu nog dit nieuws over het kantoorgebouw van de Mijn. :-/ levenloos Maasmechelen…

Waterplezier te Maasmechelen 1) Recreatiewaterpark Sportpark-Maasvinster 2) Welness-Aquaheaven aan bipool Vilvertstraat 3) Splash-waterpretpark Mottekamp-E314

Een Splash! pranaresort.be Maasmechelen? ‘woensdag 10 maart 2010 Mottekamp

Een welness ‘ aquaheaven.eu‘ kan aan Vilvertstraat/bi-pool Lanklaar en eventueel een hotel op voormalig Centerparcs-terrein. Zo kan d’r een evenement georganiseerd worden op het mijnterrein en citékermis zoals deze ooit was.

di 11/05 Decathlon: 400.000 bezoekers‘ op het terrein tss sportpark – Maasvinster (Maasmechelen Village) Kon daar geen ‘ vrijdag 12 februari 2010 Dommelslag wordt waterpark

& vanuit media: ‘ 21/11/’09 iSociety.be brengt Limburgse verenigingen samen‘<… ‘iSociety verbindt echte mensen van echte groepen, van kleine buurtverenigingen tot populaire voetbalclubs’ in mijnkantoren.

Open Monumentendag Vlaanderen in teken van ‘de vier elementen’
26 letters onder 9 toetsen
Gratis boek over mijncités
Maasvinster
Bouwvergunning voor Prana Resort
Openbaar domein
Verzet tegen sloop zwembad
Pingpong met Mechels Bos
Van het zwarte naar het groene goud
iSociety.be brengt Limburgse verenigingen samen

10 reacties»

[…] het einde van de zee: plastic soep in oceaan Bescherming milieu goedkoper dan vernieling ervan Prestigieuze kantoorgebouw van de mijn in Eisden Dikke Van Dale Online! Klimaattrein aangekomen in Kopenhagen  “Natuurgebied Mechels Bos […]

[…] Senioren en hun geneesmiddelen Zijn we blij met LGBTQI? Homo’s gevoelig voor seksmanipulatie Prestigieuze kantoorgebouw van de mijn in Eisden Liever ruilen dan onteigenen […]

  Spicy Maasmechelen « Diversiteit in licht ! wrote @

[…] Met de picknickmand aan je stuur 1,5 miljoen Belgen ontvangen maaltijdchèques Prestigieuze kantoorgebouw van de mijn in Eisden Open Monumentendag Vlaanderen in teken van ‘de vier elementen’ Gratis boek over mijncités […]

[…] over Eisdense in Maasmechelen Prestigieuze kantoorgebouw van de mijn in Eisden Gratis boek over […]

[…] foto’s op elf locaties in 100-jarige Tuinwijk Prestigieuze kantoorgebouw van de mijn in Eisden Replica steenkoolboortoren onthuld op Pinkstermaandag Vind ik leuk:LikeWees de eerste om post te […]

[…] zet industriegebied om in bungalowpark Prestigieuze kantoorgebouw van de mijn in Eisden Stof op twintig jaar oude plannen eindelijk weggeblazen Vind ik leuk:LikeWees de eerste om post te […]

[…] aan verenigingshuis Lanklaar schieten goed op Prestigieuze kantoorgebouw van de mijn in Eisden Rivierpark in Maasvallei moet meer toeristen lokken Vind ik leuk:LikeWees de eerste om post te […]

[…] focust op lifestyle Prestigieuze kantoorgebouw van de mijn in Eisden Betonrot… Vind ik leuk:LikeWees de eerste om post te […]

[…] pagina’s Eisdense geschiedenis …! Prestigieuze kantoorgebouw van de mijn in Eisden Waarom ‘identiteit’ niet het cruciale begrip mag zijn Vind ik leuk:LikeWees de eerste om post […]

[…] focust op lifestyle Maasmechelen blijft toeristisch centrum Prestigieuze kantoorgebouw van de mijn in Eisden Vind ik leuk:LikeWees de eerste om post te […]


Geef een reactie

