Kunnen mensen aan mij zien of ik lesbisch of biseksueel ben met “Gaydar”?

Lieve Maartje:
Kunnen vrouwen zeggen of je lesbisch bent? En nee, deze vraag komt niet zomaar uit de lucht vallen. Ik woon op de campus van mijn college. Ik heb wat je noemt een heel actief sociaal leven. Ik bedoel niet dat ik 24/7 achter elkaar aan het feesten ben, maar ik heb mijn aandeel erin.

Zien mensen dat ik lesbisch of biseksueel ben met “Gaydar”?

“Slechte zichtbaarheid hinderde piloot in Tripoli”
Maak duidelijk dat je homo/lesbo bent.
Holebifederatie werkt ook rond het gender-thema
Lesbo-encyclopedie leert je alles over vrouwenliefde
‘Ik ben lesbisch’-actie
Gender in de blender
L-debat: feminisme en lesbianisme
Vrouw zoekt Vrouw.
Gaydar
Ei-land les-bos

3 reacties»

[…] holebi’s willen McDonald’s boycotten omwille van homoreclamespot Kunnen mensen aan mij zien of ik lesbisch of biseksueel ben met “Gaydar”? Hoe ontmasker je je ‘hetero’man? Reclame over ‘cougars’ veroorzaakt ophef bij vrouwen […]

[…] “Voorkom scheiding of misbruik met goede seks” Hoe vouw je een springende kikker? Kunnen mensen aan mij zien of ik lesbisch of biseksueel ben met “Gaydar”? […]

[…] speurt naar verkrachters Kunnen mensen aan mij zien of ik lesbisch of biseksueel ben met “Gaydar”? Gender in de […]


Geef een reactie

