Man gebruikt busstrook: “Ik werd achtervolgd door ufo”

Niemand betaalt graag boetes, dus zoeken nogal wat mensen originele excuses om daar onderuit te komen. Maar de uitvlucht “Ik reed op de busstrook omdat ik achtervolgd werd door een ufo”, die lijkt ons te gek voor woorden. 

Man gebruikt busstrook: "Ik werd achtervolgd door ufo"

Het Nieuwsblad – Gemeente Maasmechelen: Salamander
9 sept 2009 ter hoogte van de Salamander en de toegangspoort van het nationaal park tot eind deze maand wegenwerken uitgevoerd om een bushaven en

Wie fietst, kan tv kijken
Brief aan God
Een paraplu als bushalte 
Meest rendabele lightrailverbinding 
Stadsnet 
NMBS bekijkt voorgestelde projecten De Lijn

4 reacties»

[…] Raadszaal in het nieuw Dagrijlichten worden verplicht Man gebruikt busstrook: “Ik werd achtervolgd door ufo” Wie fietst, kan tv kijken De Lijn overweegt aankoop vouwfietsen Nature […]

[…] voor koninklijk paleis (foto’s) Oosterweel: “Paperclip” is nieuwe variant met tunnel en brug Man gebruikt busstrook: “Ik werd achtervolgd door ufo” Vind ik leuk:LikeWees de eerste om post te […]

[…] Tower” ‘Busramp is een straf van God’ Man gebruikt busstrook: “Ik werd achtervolgd door ufo” Vind ik leuk:LikeWees de eerste om post te […]

[…] “Paperclip” is nieuwe variant met tunnel en brug Man gebruikt busstrook: “Ik werd achtervolgd door ufo” Een paraplu als bushalte Vind ik leuk:LikeBe the first to like […]


Geef een reactie

