Wie gaat er vandaag naar de kapper?

Niemand! Althans, heus wel ergens ter wereld, maar ik niet, want… de kapper komt naar mij toe (en gaat daarna bij me eten, for that matter). Wederom zal ik een voorbeeld onder zijn knipgrage neus duwen, al was het maar omdat de vorige knipbeurt een doorslaand succes was.

Wat te doen? Ik ga naar fuck yeah tegan and sara, dé site voor al uw lesbische haardracht!

p.s. Wie staat er op de foto? Tegan of Sara? Zucht.

lesbo.blog.nl: Wie gaat er vandaag naar de kapper?

lesbo.blog.nl: Wie gaat er vandaag naar de kapper?

Geplaatst door Sara op 17 juni 2009 om 19:39
Dat is toch duidelijk Tegan
en
een geknipt mailtje viel in mijn mailbox… http://www.viva-svv.be ( EETiKET
Restaurantbezoek, koken en tafelmanieren op maat van kinderen. Dat en nog veel meer is ‘EETiKET’… Lees meer )

Grondige facelift voor Oude Bunders
Vijfde lesbisch debat gaat over veiligheid
Digitale kunst
www.zoekeenvoudigewoorden.nl
SCHIZOFREEN BELGIE
Politieke partij met spirituele grondslag
Stadsnet
Tegan and Sara

1 reactie»

[…] Wie gaat er vandaag naar de kapper? Grondige facelift voor Oude Bunders Digitale kunst SCHIZOFREEN BELGIE Ik heb een vraag: Zijn hetero’s hetero-seksueel? Is koppelverkoop een gekoppeld voordeel? Test-Aankoop waarschuwt voor “pervers effect” van lagere norm voor gsm-masten […]


Geef een reactie

